نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
14250
-
الف
+

بازیگر زن بالیوود: دوست دارم شایعه خواستگاری «سلمان خان» از خود را بشنوم!

«زرین خان» از شایعه ازدواجش با «سلمان خان» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «زرین خان» یکی از چهره های این روزهای دنیای بالیوود، در یک مصاحبه در پیوند با شایعات پیرامون ازدواجش با «سلمان خان» سخن گفت.

زرین خان در خصوص قصد ازدواجش با «سلمان خان» گفت: در حال حاضر به ازدواج اعتقادی ندارم و در موردش فکر نمی کنم اما اگر قرار باشد شایعه ای در مورد من و او در همه جا نقل شود این است که سلمان خان قصد ازدواج با من را دارد.

وی قبلا در مورد سلمان خان گفته بود: سلمان گوهر انسانیت است، من طرفدارش بودم و هستم و همیشه خواهم بود و بسیار دوست دارم که همراه او کار کنم.

این در حالی است که سلمان خان در آخرین صحبت هایش با بیان اینکه هیچ زنی از وی خواستگاری نکرده و علت مجرد ماندن وی همین امر است، گلایه کرده بود که این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

«زرین خان» یکی از بازیگران معروف دنیای بالیوود است که 14 می 1987 میلادی در ماهاراشترای هندوستان به دنیا آمد . در سال 2010 ، سلمان خان وی را سر صحنه فلم برداری فلم«یووراج» می بیند و تصمیم می گیرد که او را وارد عرصه بازیگری کند.

او در سال 2011 و بازی در فلم «شخصیت» که پرفروش ترین فلم سال بود توانست شهرت و محبوبیت بسیاری را در بین افراد جامعه و منتقدان سینمای هند، برای خود به دست بیاورد.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

اظهارات عجیب «سلمان خان»: هیچ زنی از من خواستگاری نکرده و از این موضوع بسیار ناراحت هستم!

دلیل مجرد ماندن «سلمان خان» سوپراستار سینمای هند

 ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر